ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan

  • masa pelepasan:2024-03-29 14:22:31
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:444
  • Penerangan pantas:

    ELFORD,Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal,ELFORDPlatform angkat bimbit 12 meter, dan tiada kerosakan

Kandungan artikel

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal,ELFORDPlatform angkat bimbit 12 meter, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

ELFORDTengah bekalan kuasa: Kuasa enjin: Angkat: Operasi penyesuaian Rocker sendiri Perlindungan Muat Terlalu: Melalui reli semasa.

Jika ada kerosakan semasa lif, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Pertama,ELFORDPanduan platform angkat keretapi, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.


ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam cuaca hujan



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri sistem hidraulik yang dilengkapi dengan valv keselamatan untuk mencegah operasi muatan berlebihan, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;

Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran, dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai

JulatI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi,ELFORDHarga jembatan naik bimbit, perkhidmatan, dan operasi jujur!

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dengan baik dalam cuaca hujan



[UNK][UNK]?? Unit pengawasan akan memenuhi tanggungjawab keselamatannya secara efektif, dan jika mana-mana kemalangan keselamatan produksi berpotensi ditemui, ia akan memerlukan unit pemasangan dan unit pengguna untuk memperbaiki dalam tempoh yang ditentukan. Jika unit pemasangan dan unit pengguna menolak memperbaiki, mereka akan segera melaporkan kepada unit pembinaan

Garansi kreditSemua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.

Untuk mencegah bahan-bahan mencemari dari lif memasuki sistem hidraulik, tangki minyak patut ditutup dengan betul dan dilengkapi dengan penapis udara yang mampu untuk mencegah masukan debu dan basah; Minyak baru mesti ditapis secara efektif, dan minyak kembali sistem juga mesti ditapis secara efektif; Penutupan kuat bagi ikatan paip dan sambungan lain untuk mencegah debu, basah, dan udara memasuki sistem hidraulik; The moving parts must be equipped with dustproof sealing devices.

Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

ELFORDJika ada masalah di dalam lif dan terdapat profesional elektrik yang hadir di platform angkat, penyelamatan patut dilakukan dengan penolakan tekanan lengkap apabila memasang mana-mana komponen sistem hidraulik. Penggunaan platform lif untuk mencegah cat luaran dari pelepasan adalah luas, dan ia masih selepas kemajuan cepat standar hidup dan industri. Bagaimana lif tersebut digunakan, sama ada di pusat belanja, stesen, atau hotel.

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.

Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak, kotak distribusi, dll., dan sepatutnya disimpan secara biasa. Dust pada peralatan elektrik sepatutnya dibersihkan secara tepat masa. Apabila menghadapi pemanasan berlebihan dalam motor listrik, perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.


AbuKabirMaklumat produk lain
  • TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

    TallaghtPlatform mengangkat garpu gunting bergerak sendiriCeramah Ringkas mengenai Perkara Yang Perl

  • TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

    TallaghtPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaSebilangan besar digunakan di bili

  • QabalaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

    QabalaPiawai pemeliharaan pengubah jenis keringPrinsip penyimpanan dan pengangkutan

  • hamburgPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPenggantian perlu dilakukan oleh profesional

    hamburgPanduan platform angkat hidraulik kereta apiPenggantian perlu dilakukan oleh profesional

  • hamburgJembatan penerbangan tetap hidraulikTurun naik harga industri

    hamburgJembatan penerbangan tetap hidraulikTurun naik harga industri

  • HoofddorpJembatan naik mudahApakah kesan pembangunan

    HoofddorpJembatan naik mudahApakah kesan pembangunan

  • HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

    HoofddorpPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiriKeupayaan galas tinggi

  • HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

    HoofddorpPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaCara menjaga dengan betul

  • segera:Peringatan: Maklumat ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan memberi anda ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan oleh syarikat kami, perkhidmatan ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan , sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan . ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ELFORDLajur ganda platform mengangkat selai aluminiumLakukan kerja penyelenggaraan tahan kelembapan , atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!