GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis

  • masa pelepasan:2024-04-24 23:40:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:570
  • Penerangan pantas:

    Grenoble,Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidrauli

Kandungan artikel

Pengecualian: Penggantian atau pembersihan boleh menghapuskan masalah.

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

GrenobleSelepas jambatan papan bimbit tiba, bila membuka pakej untuk mengumpulnya, sila sahkan sama ada data teknikal rawak selesai, sama ada komponen rawak, alat dan aksesori sepadan dengan katalog, dan sama ada peralatan dan aksesori rosak atau cacat. Dan membuat rekod penerimaan.

Jembatan naik kecil dibahagi ke jembatan naik tetap dan jembatan naik bimbit berdasarkan permintaan dan lokasi pasar yang berbeza, sementara jembatan naik tetap juga dibahagi ke jembatan naik kecil dan jembatan naik pneumatik berdasarkan lokasi dan keperluan pasar yang berbeza. Namun, menurut keperluan pelanggan pasar yang berbeza, jambatan boarding bimbit juga dibahagi menjadi jambatan boarding bimbit mekanik dan elektrik. Kehidupan perkhidmatan jambatan naik berbeza bergantung pada kesempatan penggunaan, laman dan persekitaran.

RazlogSuhu minyak hidraulik sistem hidraulik jambatan naik biasanya antara - darjah. Pada titik ini, viskositi, ciri-ciri, dan efisiensi penghantaran sistem adalah tinggi. Apabila suhu minyak hidraulik melebihi darjah, viskositi minyak hidraulik akan berkurang besar, dan filem minyak setiap bahagian akan terpengaruh. Oleh itu, penting untuk memperhatikan apabila menggunakan.

Oleh itu, memilih pembuat kualiti tinggi adalah sangat penting.

Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis



Alasan: Penapis diblokir.

Untuk prestasi keselamatan kenderaan platform kerja ketinggian tinggi, proses saintifik, dan pengurusan ketat untuk memastikan produksi. Apabila digunakan manusia, persekitaran, dan mesin adalah tiga pautan utama operasi ketinggian tinggi, dan keselamatan adalah keadaan asas untuk memastikan kemajuan licin operasi ketinggian tinggi. Dalam teks berikut, Jiuyi menjelaskan secara singkat tindakan-tindakan untuk menggunakan kenderaan platform operasi ketinggian tinggi: operasi ketinggian tinggi mesti memegang sijil kesehatan. Individuals with mental illness, hypertension, or mental illness are not allowed to engage in high-altitude work tasks. Staf tidak dibenarkan untuk melakukan pekerjaan ketinggian tinggi semasa minum alkohol atau merasa mental drained.

Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan, dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.

Skop projekPemacu hidraulik penuh,GrenobleJembatan naik bimbit, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Adopting imported sealing components to ensure excellent sealing performance of the hydraulic system; Mengadopsi stesen hidraulik modular terintegrasi yang diimport, dengan prestasi penutup yang baik dan hidup perkhidmatan panjang; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Dipersediakan dengan tongkat sokongan untuk memastikan keselamatan pegawai penyelamatan memasuki dalaman jambatan papan naik untuk penyelamatan, jambatan papan gerak bergerak adalah jenis jambatan papan bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, dll. Ia dikembangkan dengan menggabungkan teknologi bingkai trak trek rata. Bagian depan disediakan dengan rod a universal bertugas berat dan roda trak yang boleh dipotong ke kedua- dua sisi. Apabila pergerakan diperlukan, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, Ia boleh dengan mudah dan mudah mencapai pergerakan tarikan.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

Selepas kerja jembatan naik selesai,GrenoblePlatform jembatan naik, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak berfungsi, bangku kerja patut turun ke kedudukan rendah.


GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis



Apabila menggantikan minyak hidraulik kadang-kadang minyak hidraulik yang lemah juga boleh menyebabkan bunyi di jambatan boarding hidraulik, serta bunyi apabila stesen pam masuk ke udara.

KepercayaanDikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan, dan jika ada sebarang masalah, penggunaan patut dihentikan segera.

Grenoble[UNK][UNK]. Sebelum digunakan, periksa jambatan boarding untuk kerosakan yang jelas seperti retak dan wayar patah.

Alasan: pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan.

Operasi ini mudah dan menyimpan kerja. Di bawah tarikan forklift, jambatan naik bimbit yang kekal boleh dipindahkan ke mana-mana tempat, dan operasi juga sangat mudah dan mudah. Hanya menyesuaikan tinggi plat penyesuaian ke kedudukan yang sesuai, dan sambungkan plat menara depan ke trak untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung.


AbuKabirMaklumat produk lain
  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

    TullamorePembuat lif villa rumah tanggaLembaran tawaran

  • Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

    Koi SanjaqPengubah semula kotakPrestasi yang stabil

  • Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

    Dombrova gurnichaKendaraan PlatformBahagian pasaran yang didorong oleh perubahan

  • Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

    Dombrova gurnichaJembatan pengangkutan aliran hidraulikharga

  • LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

    LaytownBridge boarding forklift bergerakArahan untuk pembangunan industri

  • LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

    LaytownPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaPasaran sedang dalam perjalanan

  • segera:Peringatan: Maklumat GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis memberi anda GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis oleh syarikat kami, perkhidmatan GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis. GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GrenobleJembatan pengangkutan gudangMasalah penggunaan analisis, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!