MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • masa pelepasan:2024-04-24 16:12:30
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:175
  • Penerangan pantas:

    Maiquetia, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bu

Kandungan artikel
jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

MaiquetiaKaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, deformasi, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor, yang boleh diperiksa mengikut kaedah pemeriksaan visual. Oleh itu, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

PanaboPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Oleh itu dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, dalam pemasangan dan proses penggunaan tongkat kilat, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik,MaiquetiaStruktur pengubah distribusi, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.


MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi



Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin,MaiquetiaPengubah kuasa 25kV, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Selepas ujian,MaiquetiaPengubah kuasa 1200kva, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Syarikat pengubah jenis kering


MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi



Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, peralatan elektrik statik sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

Skop projekBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Penukar jenis kering, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan, dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

MaiquetiaPenyebar bunyi pengubah jenis kering

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Mod wayar pengubah jenis kering:

AbuKabirMaklumat produk lain
  • PescaraAngkat jambatan naik bimbit hidraulikCara mengawal suis mesin pembungkusan pengedap dan penge

    PescaraAngkat jambatan naik bimbit hidraulikCara mengawal suis mesin pembungkusan pengedap dan penge

  • PescaraPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPasar hari ini

    PescaraPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPasar hari ini

  • PescaraPembuat lif kecil villa rumah tanggaCara menyekat berbahaya

    PescaraPembuat lif kecil villa rumah tanggaCara menyekat berbahaya

  • Ar RumaythahPengubah semula jenis kotak sampahSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

    Ar RumaythahPengubah semula jenis kotak sampahSelesaikan masalah kapasiti berlebihan

  • TaiyuanJenis tetap platform angkat hidraulikApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

    TaiyuanJenis tetap platform angkat hidraulikApa yang perlu dilakukan sekiranya saiznya tidak stabil

  • TaiyuanJembatan pengangkutanPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

    TaiyuanJembatan pengangkutanPemantauan pasaran dan analisis pembangunan

  • TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

    TullamoreBridge Mobile Boarding BridgeApa konfigurasi dan ciri-cirinya?

  • TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

    TullamorePlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah faktor yang mempengaruhi ja

  • segera:Peringatan: Maklumat MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi memberi anda MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi oleh syarikat kami, perkhidmatan MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi. MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MaiquetiaPengubah kuasa jenis kering 1250kvaPengenalan beberapa bentuk konfigurasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!