FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas

masa pelepasan:2023-01-26 10:52:55 Pengguna pos:466HP159575805 Paparan halaman:874

Petua teras:Fraijanes,pompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.   When the water level reaches the frequency

pompa lumpur menegak terletak. Apa perbezaan antara kedua-dua? Mari s yze.

   When the water level reaches the frequency of the frequency converter drops, and the slurry pump operates at a low speed. Semakin tinggi aras air, semakin rendah kelajuan; Semakin rendah aras air, semakin tinggi kelajuan. Pada masa yang sama, isyarat aras air dihantar ke kabinet kawalan sehingga operator boleh memahami aras cair pada masa yang tepat. Melalui kawalan ini, sirkulasi di kolam air kurus pada dasarnya tidak berubah

Fraijanes   resistensi akan lebih besar dari megohm selepas mengisi air. Hidupkan bekalan kuasa untuk menguji pemandu dan tanda kedudukan terus menerus.

   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan,FraijanesPompa paip menegak tahap tunggal ISG, ia mempunyai keuntungan struktur sederhana, nyaman disassembly dan mai

Qapshaghay   Perkara untuk menggunakan kaedah ini adalah bahawa pistol air mesti mempunyai aliran yang cukup semasa digunakan, jika tidak kesan pompa selam mungkin tidak jelas.

   The slurry pump of underground pump can also work normally.

   Sebenarnya, penghapusan impeller pompa sumber tidak boleh disesuaikan untuk semua jenis pompa, tetapi ia boleh disesuaikan. Semasa operasi normal,FraijanesPompa paipel, kebebasan perlu disesuaikan secara terus-menerus untuk menjaga kebebasan dalam julat yang sesuai untuk operasi normal.


FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas



   Sama ada pompa dipindahkan atau mengalir, dan mengendalikannya kapan saja.

   (d)

   Komoditi.

kaedah rata-rata   Jika kepala pompa lumpur selam terlalu rendah atau kepala lebih tinggi daripada keadaan praktik, dan slurry diangkut dalam operasi tambang sungai pantai. Koncentrasi berat badan yang dirawat adalah: mortar %, mineral slurry %; Ia boleh beroperasi dalam siri mengikut keperluan pengguna.

   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the water inlet pipe of the submersible slurry pump and connect the water pipe to inject water into the pump. Ini adalah kaedah biasa dan sederhana.


FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas



   Memotong pedang boleh dipilih untuk memotong beberapa blok besar bahan-bahan kuat menjadi potongan semasa digunakan, supaya penghalangan boleh dihindari semasa digunakan semula.

Berapa harganya?ry pompa, kerana paksinya pada dasarnya menegak apabila ia berfungsi, tetapi ia boleh menyelam sepenuhnya dalam air apabila ia berjalan, jadi ia adalah pilihan yang baik

   Pegawai yang bertugas untuk pemeriksaan sehari-hari dan pemeliharaan pompa selam harus melakukan satu mendengar, dua melihat,FraijanesPompa siri sentrifugal menegak, tiga menyentuh dan empat rekaman.

y minyak lubricating atau cat campuran pada kongsi selepas disambung, dan ketat skru.

Fraijanes   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.

   Apa penyebab muatan pompa.

   Pada dasarnya, sebab pemanasan motor pompa lumpur selam

Hak cipta dan notis:
1. FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian FraijanesPompa paip korosifPengenalan kepada jenis asas mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKabirmengesyorkanberita
AbuKabirBerita terkini