Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi

masa pelepasan:2022-11-21 09:17:25 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:427

Petua teras:Shi Xiaotao,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan len

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas,Shi XiaotaoHarga shell pengubah jenis kering, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Shi XiaotaoThe step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.

Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.


Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

projekApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi



Pengubah kuasa

Fokus pada PembangunanLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan,Shi XiaotaoPengubah jenis kotak Eropah,Shi XiaotaoPengubah kuasa jenis minyak, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, tetapi terdapat banyak kaedah pengiraan.

Untuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

Shi XiaotaoOperasi pengubah tenggelam minyak

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Kebocoran minyak dari radiator paip panas

Hak cipta dan notis:
1. Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Shi XiaotaoTransformer 10KVLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan operasi mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKabirmengesyorkanberita
AbuKabirBerita terkini