San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?

masa pelepasan:2022-11-08 09:13:05 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:970

Petua teras:San Luis Rio Colorado,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

San Luis Rio ColoradoKaedah menghirup hidung pemeriksaan pengubah

Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan,San Luis Rio ColoradoHarga pengubah jenis kering 100 KVA, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?



Penghakiman cacat pengubah kuasa

Transformer adalah

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Strategi pakejkonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan,San Luis Rio ColoradoPiawai untuk ujian tekanan AC bagi pengubah kuasa, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?


San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?



Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Perbaikan kualitiKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, segel flange dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Berapa banyak pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya? yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya?, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya? adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian San Luis Rio ColoradoPenukar 20 kVAdakah ubah bentuk mempengaruhi kesannya? mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

AbuKabirmengesyorkanberita
AbuKabirBerita terkini