Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan

  • masa pelepasan:2022-11-21 15:15:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:453
  • Penerangan pantas:

    Istana Indrih,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah ku

Kandungan artikel

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi,Istana IndrihModel pengubah kuasa, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Istana IndrihUntuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Villa NuevaAfter hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?


Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, jika ada masalah pada titik tertentu, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa

Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Selamat datang untuk bertanyaSegel kebocoran minyak

Pembuat pengubah kuasa

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.


Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal dikembangkan secara signifikan,Istana IndrihBerapa banyak pengubah, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

middlemanSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Transformer

Dry type transformer factory

Istana IndrihAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya ,Istana IndrihPengubah jenis minyak 35kV, m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

AbuKabirMaklumat produk lain
  • DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

    DenhairdPlatform penangkapan trekApa kelebihan prestasi yang unik

  • DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

    DenhairdPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPenghakiman dan penyelarasan

  • PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

    PatarraKarakteristik pengubah tenggelam minyakHarga yang tinggi boleh membuka saluran spiral ke bawa

  • BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

    BalassagyarmatPlatform angkat hidraulik terpasang kenderaanApakah manifestasi khusus kesan ketara

  • BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

    BalassagyarmatVehicle mounted boarding bridgeLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan

  • NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

    NagykorosJembatan penerbangan hidraulik bergerakSkop apa yang sesuai untuk barisan pengeluaran

  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • segera:Peringatan: Maklumat Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan memberi anda Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan oleh syarikat kami, perkhidmatan Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan. Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Istana IndrihPengubah jenis kering 2000 KVAApakah langkah-langkah yang digunakan untuk kecantikan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!