OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai

  • masa pelepasan:2022-11-09 21:11:07
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:841
  • Penerangan pantas:

    Odzak,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya b

Kandungan artikel

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

OdzakApabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama,OdzakUjian rutin pengubah yang ditenggelamkan minyak, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

OlsonManufacturing process and steps of dry-type transformer

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kebocoran minyak di flange looper


OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Garansi kreditPengubah terbenam minyak

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

Dry type transformer factory


OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan,OdzakPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

produk baruTherefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas,OdzakPenukar jenis kering Scb13 dengan efisiensi tenaga sekunder, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

OdzakPengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

AbuKabirMaklumat produk lain
  • CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

    CincinnatiIndustrial rail type lifting platformTekanan kewangan jelas

  • CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

    CincinnatiHarga pemutar hidraulikKaedah utama untuk meminta pelanggan

  • ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

    ConstanzaPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanFokus persaingan yang kuat

  • RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

    RajibriPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiCara memilih

  • RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

    RajibriMoving the boarding bridgeLebihan kapasiti keseluruhan

  • Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    Saint LouisJembatan pengangkutan bekasPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

    Saint LouisJambatan naik bimbit 8 tonApakah jenis barisan pengeluaran utama

  • Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

    Saint LouisHydraulic fully automatic plate rolling machineBekalan pengeluaran

  • segera:Peringatan: Maklumat OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai memberi anda OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai oleh syarikat kami, perkhidmatan OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai. OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di OdzakKeperlawanan tanah pengubah distribusiKeperluan pelbagai bahan pengesan nilai, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!