GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • masa pelepasan:2022-11-01 14:43:24
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:642
  • Penerangan pantas:

    Gramsh,GramshSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bag

Kandungan artikel
GramshSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh,GramshPengubah jenis kotak 500, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

GramshPenukar jenis kering, peralatan elektrik statik, digunakan untuk mengubah semasa AC (semasa) nilai piawai tertentu ke jenis lain atau beberapa jenis voltaj kerja (semasa) dengan frekuensi yang sama dan nilai piawai yang berbeza. Menurut data pemeriksaan pengumpulan pengawasan kuartal ketiga tahun lepas yang dibebaskan oleh AQSIQ, diantara jenis komoditi pengubah jenis kering yang dihasilkan oleh penghasil di provinsi dan daerah bandar di seluruh negara, jenis komoditi ditemukan tidak konsisten dengan persediaan spesifikasi yang berkaitan dengan kadar persetujuan %& ldquo; Kebanyakan hasil ini menunjukkan tahap kualiti industri pengubah jenis kering China pada tahap ini.

Lepaskan skru inti

MeigangaBerapa banyak pengubah kuasa

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, yang boleh digunakan untuk menukar tenaga bertukar satu nilai piawai ke nilai piawai yang lain dengan frekuensi yang sama. Penukar jenis kering melangkah naik digunakan untuk menukar tenaga berganti grad rendah ke tenaga berganti grad tinggi yang lain dengan frekuensi yang sama. Ia digunakan secara luas dalam industri frekuensi tinggi, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Yang paling murahBerapa banyak pengubah kuasa

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, dan panas dibuang pada radiator (radiator) sistem yang berkeliaran di dalam pengubah.

Bunyi dalam kes kegagalan fasa


GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

kualitiImpuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubah

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

GramshPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang,GramshPenukar kotak pengubah jenis kering, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

Pengubah terbenam minyak

AbuKabirMaklumat produk lain
  • PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

    PortlandPlatform mengangkat liga aluminium profesionalPetikan yang stabil

  • PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

    PortlandPembuat flipper hidraulikCara memeriksa ketegangan

  • Puerto LimonItem inspeksi pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

    Puerto LimonItem inspeksi pengubah jenis keringCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • SalsalsallePlatform angkat hidraulik 6-meterPrinsip analisis teknikal dan pemilihan prestasi

    SalsalsallePlatform angkat hidraulik 6-meterPrinsip analisis teknikal dan pemilihan prestasi

  • SalsalsallePaksi penerbangan hidraulik tetapIndeks Komposit Industri

    SalsalsallePaksi penerbangan hidraulik tetapIndeks Komposit Industri

  • Benteng sekhbehJembatan boarding tetap sederhanaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

    Benteng sekhbehJembatan boarding tetap sederhanaProduk membantu membina pangkalan data yang besar

  • Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

    Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

  • Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

    Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

  • segera:Peringatan: Maklumat GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak memberi anda GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak oleh syarikat kami, perkhidmatan GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak. GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GramshSkema pemasangan penukar 35 kV minyakPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!